Ort 3단계 - Floppy and the Puppets

Floppy and the Puppets







The children had some puppets.

그 아이들이 가지고 있다 약간의 꼭두각시 인형을


"This puppet is Dad," said Biff.

“ 이 인형은 아빠야” 말했다 비프가


"And this puppet is Mum.”

“그리고 이 인형은 엄마야


“This is the dog," said Kipper.

이것은 개야 키퍼가 말했다.


Floppy was not happy.

플로피는 행복하지 않았다.


He did not like the puppets.

그는 좋아하지 않았다 그 인형들을


Floppy barked and barked.

플로피는 짖고 짖었다.


The puppets upset him," said Mum.

“그 인형들은 화나게 했다 그를” 말했다. 엄마가


Floppy got into his basket.

플로피는 들어갔다 그의 바구니로


He fell asleep and had a dream.

그는 잠에 빠졌고 꿈을 꾸었다.


Oh no! Mum and Dad were puppets.

오 안돼! 엄마와 아빠는 인형이었다.


So were the children.

그리고 그 아이들도 (인형이 되었다.)


The Biff puppet gave Floppy bits of wood to eat.

그 비프 인형은 주었다 플로피에게 나뭇조각을 먹을


Then the children played with the dog puppet.

그 아이들은 놀아/ㅆ다 그 개인형과 함께


Floppy was not happy.

플로피는 행복하지 않았다.


Floppy sat up. It had been a bad dream.

플로피는 일어났다. 그것은 나쁜 꿈이었다.


Floppy was happy to wake up.

플로피는 기뻣다 잠에서 깨어서.








추천 영상

ads
Powered by Blogger.