Ort 3단계 - Gran and the Go-Krarts

Gran and the Go-Krats

Gran and the go-karts


Gran took the children to a go-kart track.

할머니는 데려갔어요 그 아이들을 카트 트렉에


“Can I have that go-kart?” Said Chip

“내가 저 고카트를 타볼 수 있나요?”  말햇어요 칩이


“Yes, Put on this kit,” said a man.

“그래, 입어라 이 키트를,” 말했어요 한 남자가


Biff, Chip and Wilf began to race.

비프, 칩 그리고 윌는 시작했어요 레이스를


Wilf went fast.

윌프는 갔어요 빠르게


Biff and Chip went fast too.

비프와 칩은 갔어요 빠르게 또한


But Wilf won the race!

그러나 윌프는 이겼어요 그 경기에서


“That was such fun!” said the children.

“저거 정말 재밌다!” 말햇어요 그 아이들이


“You can go again,” said Gran.

“And I will race you all!”

“너는 할 수 있어 다시, ”  말했어요, 할머니가

“그리고 나는 경기를 할거야 너희들 모두와!”


The children went fast.

그 아이들은갔어요 빠르게.


Gran went fast too.

할머니는 갔어요 빠르게 또한 


Gran went faster and faster

할머니는 갔어요 점점더 빠르게


She went past Wilf.

그녀는 지나갔어요 윌프를


But Gran went too fast.

그러나 할머니는 갔어요 너무 빠르게


Oh no!

오 안돼!


“Bad luck, Gran,” said Biff. 

“I’ll win next time!” said Gran.

“불운이에요 할머니,” 말했어요 비프가

“나는 이길거야 다음번엔!“ 말했어요 할머니가.

 




추천 영상

ads
Powered by Blogger.