Ort 3단계 - Monkeys on the Car

Monkeys on the Car

Monkeys on the Car





Mum and Dad took the 
children to the safari park.
엄마와 아빠는 데려갔어요 그 아이들을
사파리 공원에

“Stop in the car,” said the man.
“멈춰요 차안에서,” 그 남자가 말했어요.

“Or a lion will get you,” said Dad.
”그러지 않으면 사자가 널 잡아갈거야, 아빠가 말했어요

 They saw the zebras.
그들은 얼룩말을 보았어요.

“A zebra crossing,” said Biff.
”얼룩말이 길을 건너고 있어요,“ 비프가 말했어요.

They saw the elephants.
그들은 코끼리를 보았어요.

“Look at the baby elephant,” said kipper.
”봐 그 아기코끼리를,“ 키퍼가 말햇어요.

They saw the lions.
그들은 보았습니다. 그 사자들을.

“I can see a lion cub,” said Chip.
“나는 볼 수 있어 하나의 사자 새끼를,” 칩이 말했어요.

The monkeys jumped on the car.
그 원숭이들이 뛰어올랐어요 차위로.

They pulled at the wipers.
그들은 잡아당겼어요 그 와이퍼를.

The monkeys pulled and pulled.
그 원숭이들은 잡아당기고 또 잡아당겼어요.

They pulled the wipers off.
“Oh no,” said Dad.
그들은 잡아당겨 뽑았어요 그 와이퍼를 
“오 안돼,” 아빠가 말했어요 

“You bad monkeys!” said Biff.
”너는 나쁜 원숭이야!“ 비프가 말했어요.

”I see you had monkeys on the car,” said the man.
“나는 보았어요 당신이 원숭이들을 그 차위에 올라가게 한 것을,” 그 남자가 말했어요.

”Yes! And monkeys in the car,” said Dad.
“네 그리고 차 안의 원숭이들도요,“ 아빠가 말했습니다. 

추천 영상

ads
Powered by Blogger.