ORT 4단계 - #1. House for Sale

House for Sale

house for sale



This house was for sale.
이 집은 판매용 이었다. 

Dad liked the house.
아빠는 좋아했다 그 집을

Mum liked it too.
엄마는 좋아했다 그것을 또한.

Biff and Chip looked at the house.
비프와 칩은 보았다 그집을.

Everyone liked it. Kipper pulled the wallpaper.
모두가 좋아했다 그것을. 키퍼는 당겼다 그 벽지를

They went into a room. Everyone liked this room.
그들은 들어갔다 한 방안으로, 모두가 좋아했다 그 방을.

Kipper looked up the chimney.
키퍼는 올려보았다 그 굴뚝을

Biff wanted this bedroom. It was a big room.
비프는 원했다 그 침실을. 그것은 하나의 큰 방이었다.

Kipper jumped on the bed.
키퍼는 뛰었다 그 침대위에서

Chip wanted this bedroom. It was a big room.
칩은 원했다 그 침실을 그것은 하나의 큰 방이었다.

Kipper sat on a chair.
키퍼는 앉았다 한 의자위에.

They went down the garden.
그들은 내려갔다 그 정원으로

They looked at the tree house. Kipper climbed the tree.
그들은 보았다 그 나무집을. 키퍼는 올랐다 그 나무를.

Biff and Chip climbed the tree. They went in the tree house.
비프와 칩은 올랐다 그 나무를. 그들은 들어갔다 그 나무집으로

Kipper pulled a can down.
키퍼는 아래로 당겼다 하나의 깡통을

Everyone liked the house. Floppy liked it too.
모두가 좋아했다. 그 집을. 플로피는 좋아했다 그것을 또한.


Tip!

What is a tree house?

A tree house is a small house or structure that is built among the branches of a tree. It is typically built by securing a platform to the tree trunk and using the branches and trunk as support for the structure. Tree houses can serve as play areas for children, as well as retreats or living spaces for adults. They can be as simple or elaborate as the builder desires, and may be constructed from a variety of materials, such as wood, metal, or even recycled materials. Tree houses can be built for different purposes, such as a place to relax and enjoy nature, a play area for children, or even as a guesthouse or vacation rental.














추천 영상

ads
Powered by Blogger.