Ort 3단계 - Bug Hunt

Bug Hunt

Bug Hunt


Biff and Kipper went on a bug hunt in the gareden.

비프와 키퍼는 갔어요 벌래 잡으로 정원에


"Look! a big bug in the soil!" said Kipper.

봐! 하나의 벌래야 흙속에!" 키퍼가 말했어요


Biff ran to get a jar.

비프는 달려갔어요 유리병을 가지러


The jar had holes in the lid for air.

그 유리병은 구멍을 가졌어요 뚜껑에 공기가 통하는 


Biff and Kipper had a good look.

"What is it?" said Kipper.

비프와 키퍼는 자세히 봤어요

"이것은 무엇이지?" 키퍼가 말했어요


"Dad has got a good insect book." said Biff. "Let's check it!"

"아빠는 가지고 있어 하나의 좋은 곤충책을." 비프가 말했어요. "그것을 체크해 보자!"


They put the jar down in the kitchen.

그들은 놓았어요 그 유리병을 부엌에.


Mum was peckish.

엄마는 배가고팠어요.


"I think I will have toast and jam this morning." she said.

"나는 생각해 내가 토스트와 잼을 오늘아침 먹을 거라고." 그녀가 말했어요.


Mum got the butter.

엄마는 버터를 가져왔어요.


"What are you having?" said Chip.

"뭐 드세요?" 칩이 물었어요.


"Toast," said Mum.

"What with?" said Chip.

"토스트" 엄마가 말했어요

"무엇과 함께?" 칩이 말했어요.


Mum took the lid off the jar.

엄마는 그 유리병 뚜껑을 열었어요.


The bug shot out.

벌레가 튀어나왔어요.


"A BUG!" shouted Mum.

"벌래야!" 엄마가 소리쳤어요


"A bug on toast?" said Chip.

"YUCK!"

"토스트에 벌레 얹어 드리려구요?" 칩이 말했어요.

"윽!"



추천 영상

ads
Powered by Blogger.