Henry and Mudge - The First Book (1)

Henry and Mudge 

The First Book

Henry and Mudge - The First Book


Chapter1. Henry

Henry had no brothers and no sisters.

핸리는 형제가 없었다 그리고 여자형제도

“I want a brother,” he told his parents.

“나는 한 명의 형제를 원해” 그가 이야기했다 그의 부모에게.

“Sorry,” they said. 

“미안,” 그들이 말했다.

Henry had no friends on his street.

헨리는 친구들이 없었다 그의 동네에


“I want to live on a different street,” he told his parents.

“나는 살기를 원해 다른 동네에서,” 그가 말했다 그의 부모에게.

“Sorry,” they said.

“미안,” 그들이 이야기 했다.

Henry had no pets at home.

헨리는 애완동물이 없었다. 집에

“I want to have a dog, he told his parents.

“나는 가지기를 원해 하나의 개를,그가 말했다 그의 부모에게.

“Sorry,” they almost said.

“미안,” 그들은 거의 그렇게 말할 뻔했다.


But first they looked at their house with no brothers and sisters.

그러나, 첫번째로 보았다. 그들이 그들의 집을, 형제도없고 여자형제도 없는

Then they looked at their street with no children.

그리고 그들은 봤다. 그들의 거리를, 아이들이 없는

Then they looked at Henry’s face.

그리고 그들은 봤다. 헨리의 얼굴을


Then they looked at each other.

그리고 그들은 봤다. 각자를 

“Okay,” they said.

“좋아,” 그들이 이야기했다.

“I want to hug you.”

“나는 원해 너와 껴안는 것을.” 

Henry told his parents.

헨리가 말했다 그의 부모에게.

And he did.

그리고 그는 그렇게 했다.







추천 영상

ads
Powered by Blogger.