ORT 3단계 - Kipper the Clown

Kipper the Clown


The children put on a circus.

그 아이들은 서커스를 개최했어요.


Kipper was a clown.

Kipper 는 광대 였어요.


Floopy pulled his leg.

Floopy 는 그의 다리를 잡아당겼어요.


Chip was a strong-man.

Chip 은 강한 남자 였어요.


He made everyone laugh.

그는 모두를 웃게 만들었어요.


Wilma and Biff did gymnastics.

Wilma 와  Biff 는 체조를 했어요.


Everyone had a drink.

모두가 음료를 마셨어요.


"What a good circus!" said Mum.

"훌륭한 서커스군!" 엄마가 말했어요.


Wilf was a stuntman.

Wilf 는 스턴트맨 이었어요.


Kipper was fed up.

Kipper는 싫증이 났어요.


He wanted to be a stuntman.

그는 스턴트맨을 원했어요.


"Look at me!" he said.

“날봐” 그가 말햇어요.


Everyone looked at Kipper.

모두가 Kipper 를 보았어요.


Oh no!

오 안돼!


"I am a clown, after all," said Kipper.

“결국, 나는 광대야” Kipper가 말했어요.


Kipper the Clown













추천 영상

ads
Powered by Blogger.