ORT 3단계 - On the Sand

On the Sand


Biff and Chip played on the sand.

Biff 와 Chip은 모래 위에서 놀았어요.


Dad went to sleep.

아빠는 잠을 잤어요.


Biff and Chip put sand on Dad.

Biff 와 Chip은 아빠위에 모래를 놓았어요.


They made a sandcastle.

그들은 모래성을 만들었어요.


They put Dad’s hat on top.

그들은 아빠의 모자를 꼭대기에 놓았어요.


They went to get an ice cream.

그들은 아이스크림을 사러 갔어요.


Dad was still asleep.

아빠는 아직 자고 있었어요.


Chip looked at the donkeys.

Chip 은 당나귀들을 봤어요.


Biff looked at the boat.

Biff 는 그 보트를 봤어요.


They looked at the go-karts.

그들은 고카트를 봤어요.


They looked at Dad’s hat.

그들은 아빠의 모자를 봤어요.


“Oh no!” Said biff.

“오 안돼!”  Biff 가 말했어요.


Dad was hiding.

아빠는 숨어있었어요.


Biff was cross.

Biff는 화가 났어요.


The hat was on a stick.

그 모자는 나뭇가지 위에 있었어요.

On the sand






추천 영상

ads
Powered by Blogger.