ORT 3단계 - The Carnival

The Carnival

The carnival




The mums and dads were busy.
엄마들과 아빠들은  바뻤어요

They made a giant shoe.
그들은 만들었어요 하나의 거대한 신발을

They put it on a trailer.
그들은 놓았다 그것을 하나의 트레일러 위에

The children dressed up.
그 아이들은 옷을 입었어요

Dad was the old lady.
아빠는 늙은 숙녀였어요

The giant shoe looked good.
그 거대한 신반을 좋아 보였어요

They took it to the carnival.
그들은 가져갔어요 그것을 카니발에

The car broke down.
그 차는 고장났어요.

“Oh no!” everyone said.
“오 안돼!“ 모두가 말했어요

“Come on!” Said Wilma.
“힘내!” 윌마가 말했어요.

Biff, Chip, Wilf pushed.
비프, 칩, 윌프가 밀었어요.

“Come on!” said Kipper.
“힘내!” 키퍼가 말했어요.

“Come on!” said everyone.
“힘내!” 모두가 말했어요

There was an old lady.
거기에는 있었어요 한 늙은 숙녀가

She lived in a shoe.
그녀는 살았어요 신발안에

She had so many children.
그녀는 가지고 있었어요 매우 많은 아이들을

It was a good job, too.
그것은 하나의 좋은 일 이었어요 또한 
(이야기 끝!)



추천 영상

ads
Powered by Blogger.