Ort 3단계 - Green Sheets

Green Sheets

Green Sheets



It was Dad’s turn to do the washing.
아빠의 차례였어요 빨래해야할 

He put the sheets in the washing machine.
그는 넣었어요 그 이불들을 세탁기 안에

“I need all the washing now!” he shouted.
“나는 필요해 모든 빨래를 지금!” 그가 소리쳤어요.

Kipper got his washing and so did Chip.
키퍼는 가져왔어요 그의 빨래를 그리고 칩도 그렇게 했어요.

“Put it down there.”said Dad.
“ 넣어라 그것을 그곳에.” 아빠가 말했어요.

“I will do it in a bit.”said Biff.
“나는 할게요 그것을 조금 있다가” 비프가 말했어요.

Biff had a look at her PE kit.
It had mud on it.
비프는 봤어요 그녀의 체육복을 
그것은 가지고 있엇어요 진흙을 그것의 위에

“This needs washing.”she said.
“이것은 필요해 빨래를.” 그녀가 말했어요 

“Well, put it in the washing machine.”said Mum
“그래, 놓아라 그것을 안에 그 세탁기.” 엄마가 말했어요.

Biff put the PE kit in and Mum went to turn it on.
비프는 넣었어요 체육복을 안에 그리고 엄마는 갔어요 켜기위해 그것을 

All the green ran out of Biff’s shorts.
모든 그 초록색이 빠져나왔어요 비프의 반바지로부터

Oh no! All the washing was green.
오 안돼! 모든 빨래가 녹색이 되었어요

“Oh dear!said Mum. “I did not  mean this to happen.”
“오 이런!” 엄마가 말했어요.“나는 의도하진 않았어 이것이 발생하기를.” 

“Well, I think green sheets look good.”said Mum.
“음. 나는 생각해 녹색 이불이 좋아 보인다고.” 엄마가 말했어요.

Biff took her PE kit to school.
비프는 가져갔어요 그녀의 체육복을 학교에.

“Well, I think my green kit looks good.”said Biff.
“음. 나는 생각해 나의 녹색 체육복이 좋아보인다고” 비프가 말했어요

















추천 영상

ads
Powered by Blogger.