Henry and Mudge - and the Long Weekend (3)

Henry and Mudge

and the Long Weekend (3)

Henry and Mudge - and the Long Weekend


Chapter 3. The Idea


“I have an idea,” Henry’s mother said. 

"나는 하나의 생각이 있어," 헨리의 엄마가 말했다.


Henry opened his eyes. 

헨리는 그의 눈을 떳다.


Henry’s father sat up. 

헨리의 아빠는 일어났다.


But Mudge kept on sleeping. 

그러나 머지는 계속 자고 있는 중이었다.


He didn’t care much about ideas. 

그는 아이디어에 큰 관심이 없었다.


Not until the ideas smelled like something. 

아이디어가 어떤 냄새가 나기 전까지는


“Let’s make a castle,” said Henry’s mother. 

"우리 성을 만들자," 헨리의 엄마가 말했다.


“A Castle?” said Henry and Henry’s father. 

"하나의 성?" 헨리와 헨리의 아빠가 말했다.


“We still have the box the new refrigerator came in, and the box the new stove came in.” 

"우리는 아직 가지고 있어 그 상자를 그 새로운 냉장고가 들어 있던, 그리고 그 상자.. 새로운 가스레인지가 들어있던." 


Henry was getting the idea. “And the paint set Uncle Arthur gave me,” said Henry.

헨리는 아이디어를 깨달았다. "그리고 아서 삼촌이 나에게 준 그 그리기 세트가 있다." 헨리가 말했다.


“Let’s do it!” They headed for the basement. 

"그것을 하자!" 그들은 지하실로 향했다.


Mudge was still trying to sleep. 

머지는 아직까지 자려 하고 있었다.


But when he heard voices in the basement, he woke up fast. 

그러나 언제냐면, 그가 지하실에서의 소리를 들었을 때, 그는 빠르게 일어났다.


Mudge loved the basement. 

머지는 사랑했다 지하실을


It had millions of new smells. 

그것은 가지고 있었다 새로운 백만개의 냄새를


It had lots of places to hide. 

그것은 가지고 있었다 숨어 있는 많은 장소를


And some of his old dog toys were down there. 

그리고 그의 약간 오래된 강아지 장남감은 그 아래 있었다.


 “Come on, Mudge!” Henry called. 

"일루와 머지!" 헨리가 불렀다.


But Mudge was already on his way. 

그러나 머지는 벌써 가는 길이었다.

추천 영상

ads
Powered by Blogger.