Ort 3단계 - A walk in the Sun

A walk in the Sun




The children went for a walk.

그 아이들은 산책을 갔어요.


They were near a farm.

그들은 농장 근처에 있었다.


"I can hear a hen!" said Lee.

" 나는 하나의 암닭소리를 들을 수 있어!" 리가 말했어요


"That is a rooster, not a hen," said a man in big boots.

"저것은 수닭이야, 암닭이 아니라," 한 남자 말했다 큰 부츠를 신은


Further along, kipper saw a sheep.

더 올라가서 키퍼는 보았어요 하나의 양을 


"The farmer is giving that sheep a haircut!" he said.

"그 농부는 양들의 머리를 잘라주고 있는 중이야!" 그가 말했어요


"He is shearing its coat, not cutting its hair," said the man.

"그는 털을 깍아주고 있어, 그것의 머리가 아니라," 그 남자가 말했어요


"We need to go past that farmhouse," said Mum

"우리는 필요해 지나가는 것이 저 농가를," 엄마가 말했어요.


"That is a barn, not a farmhouse," said the man.

"저것은 헛간이에요, 농가가 아니라," 그 남자가 말햇어요.


"This way," said the man.

"이쪽," 그 남자 말했어요.


"I am not sure that is right," said Lee.

"나는 확실하지 않아요, 그것이 맞는지," 리가 말했어요.


"That is a bull, not a cow!"

"저것은 황소야, 소가 아니라!"


It was a big bull with long horns!

그것은 하나의 큰 황소에요 긴 뿔을 지닌!


"Run!" they all shouted.

"달려!" 그들이 소리쳤어요.


"Go up that oak tree!" shouted Mum.

"상수리나무 위로 올라가!" 엄마가 소리쳤어요.


The man went up the tree.

그 남자는 올라갔어요 그 나무로.


"This is a beech tree, not an Oak," said the man.

"이것은 너도밤나무에요 상수리나무가 아니라," 그 남자가 말했어요 


 Oak Tree

oak tree

Beech Tree

beech tree





추천 영상

ads
Powered by Blogger.