Ort 3단계 - King of the Castle

King of the Castle

ort level3 king of castle




Mum and Dad took the children to see a castle

엄마와 아빠는 데려갔습니다. 아이들을 성을 보기 위해서


A big coach was in the car park.

하나의 큰 우등버스는 자동차 주차장에 있었다.


The castle had a moat and lots of turrets.

그 성은 가지고 있었습니다. 하나의 해자 그리고 많은 포탑들을


"Look!" said Chip. "I am a knight!"

"봐" 칩이 말했습니다. "나는 기사야!"


Nadim said, "I will be a knight, too!"

나딤이 말했습니다. "나도 기사기 될거야, 또한!"


"I will be the queen," said Biff.

"나는 여왕이 될거야" 비프가 말했습니다.


"Then I will be the king," said Chip.

"그리고 나는 왕이 될거야," 칩이 말했습니다.


"No I am the king!" said Kipper.

"아냐, 내가 그 왕이야!" 키퍼가 말했습니다.


"I AM THE KING!" shouted a man.

"나는 그 왕이다!" 한 남자가 소리쳤습니다.


Dad was high up in a turret.

아빠는 높이 올라 갔습니다. 포탑안에


"NOW BOW DOWN TO THE KING!" shouted Dad.

"이제 왕 아래 인사해라" 아빠가 소리쳤습니다.


All the people from the coach saw him.

우등버스로 부터 나온 모든 사람들이 그를 봤습니다.


Then they all made a bow.

그리고 그들은 인사했습니다.


"Quick! We need to tell them Dad is not the king," said Chip

"빨리!, 우리는 필요해 그들에게 말해줄 것이 아빠는 왕이 아니라는 것을" 칩이 말했다.


"No," said Biff. "Wait."

"아냐," 비프가 말했습니다. "기다려"


"Such a good castle, dear," said a woman. "And we saw the king!"

"좋은 성이군요!" 한 여자가 말했습니다. "그리고 우리는 그 왕을 봤어요!"




추천 영상

ads
Powered by Blogger.