Ort 3 단계 - Road Burner

Road Burner

Road Burner


Nadim had a car for his birthday.
나딤은 가졌어요 하나의 차를 그의 생일선물로

"It's called the Road Burner," he said.
“그것은 로드 버너라고 불려” 그가 말했어요

“I can go fast!"
”나는 빠르게 갈 수 있어“

Wow! It can zoom!" said Kipper.
와우! 그것은줌도 되네!” 키퍼가 말햇어요

The children had a go.
그 아이들은 가게 했어요.

"It is hard to turn," said Chip.
“그것은 돌기 힘들어,” 칩이 말햇어요.

"if you go too fast."
“만약 니가 너무 빠르게 간다면.”

A man went past on a scooter.
한 남자가 지나갔어요 스쿠터에 앉아서

His wallet fell out of his pocket.
그의 지갑이 떨어졌어요 그의 주머니에서

The children saw the wallet.
그 아이들은 보았어요 그 지갑을

"We need to stop him," said Biff.
“우리는 필요해 그를 멈추는 것이” 비프가 말했어요.

"Stop!" they yelled.
“멈춰요!” 그들이 소리 쳤어요.

"He cannot hear us," said Chip.
“그는 들을 수 없어,” 칩이 말했어요.

But the man did not stop.
그러나 그 남자는 멈추지 않았어요

He did not look back.
그는 뒤를 돌아보지 않았어요.

Nadim had a plan.
나딤은 계획이 있었어요.

He put the wallet on the Road Burner.
그는 놓았어요 지갑을 로드버너 위에

He sent it off.
그는 보냈어요 그것을

The scooter was fast, but the Road Burner was faster.
그 스쿠터는 빨랐어요, 그러나 그 로드 버너는 더 빨랐어요.

The man saw his wallet on the Road Burner.
그 남자는 보았어요 그의 지갑을 로더버너 위에 있는

"Thank you," he said.
“고마워,” 그는 말했어요.

"You did me a good turn."
“너희는 나에게 유용한 일을 했다.”



추천 영상

ads
Powered by Blogger.